Directe hulp op afstand – precies wanneer u het nodig heeft
Bij Arends ICT begrijpen we dat IT-problemen altijd op het verkeerde moment komen. Met onze Remote Support staat ons supportteam op afstand voor u klaar om snel in te grijpen – zonder dat er iemand fysiek op locatie hoeft te zijn.
Remote Support is inbegrepen bij al onze beheerdiensten, zoals Werkplekbeheer, Serverbeheer en Locatiebeheer. Zo bent u verzekerd van een snelle reactie – zonder verrassingen achteraf.
Directe hulp op afstand
Snel weer aan het werk dankzij directe ondersteuning van onze servicedesk, zonder lange wachttijd.
Ruime beschikbaarheid
Support op werkdagen van 08:00 tot 18:00, én bij kritieke storingen bereikbaar van 06:00 tot 22:00.
Veilig & betrouwbaar
Remote support via versleutelde verbindingen – veilige en persoonlijke hulp.
Uw data blijft beschermd, onze hulp blijft persoonlijk.
Wat u kunt verwachten bij de persoonlijke en veilige Remote Support met behulp van teamViewervan Arends ICT
Zorgeloze bedrijfsgroei dankzij betrouwbare ICT-ondersteuning
Ontvang Een Vrijblijvend Voorstel
Waarom kiezen bedrijven voor ons?
Door samen te werken met Arends ICT hebben we onze IT-infrastructuur naar een hoger niveau getild. Hun proactieve monitoring en zero-trust beveiliging hebben onze systemen veiliger en efficiënter gemaakt. De snelle en deskundige support zorgt ervoor dat we ons kunnen focussen op onze core business, zonder zorgen over kantoorautomatisering. Een absolute aanrader voor bedrijven die betrouwbaarheid en innovatie zoeken!
Arends verzorgt voor ons alle ICT diensten voor zowel onze eigen ict als het netwerk en wifi voor onze gasten. Naast kennis van zaken, snel schakelen en kunde is meeden